Totallösningen för alla hissföretag

För hissföretag erbjuder vi färdiga paket med en totallösning av administrationen i affärssystemet Entré. I Entré finns alla funktioner som ett hissföretag behöver i samma program, från en leverantör.

I Entré finns enkla och färdiga rutiner för att administrera alla hiss- och rulltrappsanläggningar hos kunderna. Allt från att skapa arbetsorder på en specifik anläggning med serviceloggar till komplett register med anläggningsdata, serviceavtal mm. Entré hjälper dig även att hantera avtalen med automatisk fakturering i perioder samt planering av återkommande serviceuppdrag. Till alla anläggningar kan Entré naturligtvis visa en ekonomisk uppföljning för att se att anläggningarna är lönsamma. Till varje anläggning kan även ett dokumenthanteringssystem kopplas med automatisk mallhantering och taggning av alla officedokument.

Entré kan även ta hand om resten av den övriga affärsverksamheten? Kraftfull och flexibel hantering av arbetsorder med registreringsmallar, prioriteringslistor, tidskalender mm.  I paketen finns naturligtvis även fakturering och kundreskontra, bokföring och leverantörsreskontra samt möjlighet att bygga på med exempelvis mobila arbetsorder på surfplattor eller smartphones, lön och projektstyrning.

Har du missat vår radioreklam?

Du har väl hört vår radioreklam på 106,3 Bandit Stockholm! Ta gärna del av vårt erbjudande för produkten Entré Office.

Lyssna>>

Hantverksdata.se använder cookies för att förbättra upplevelsen av webbplatsen.

Jag accepterar