Entré Office

Ett webbaserat system för alla småföretag

I Entré Office finns allt i samma system, helt integrerat. Systemet tar hand om administrationen som det mindre hantverksföretaget inte har tid med. Entré Office är en webbaserad tjänst och installeras aldrig lokalt, vilket gör att du alltid har tillgång till systemet.

Ett system utvecklat för hantverkare

Entré Office innehåller branschlösningar för de flesta hantverksbranscher t ex El, VVS, Måleri, Glas, Plåt, Ventilation och Bygg. De branschunika lösningarna har du på ett och samma ställe; arbetsorder, fakturering, tidsregistrering, egenkontroller, dokumenthantering och uppdaterade prislistor från de ledande leverantörerna.

Ingen bindningstid och fri support
Börja med att beställa en testperiod, vi ringer upp och bokar en tid för en kort demo. Testperioden är startad! 30 dagar öppet köp. Du har fri support under våra öppettider.

Till intresseanmälan>>

FUNKTIONER I ENTRÉ OFFICE

Orderhantering ORDERHANTERING
Samla enkelt allt material och tider på en arbetsorder i systemet. Med hjälp av EDI-följesedlar, favoritlistor och färdiga branschprislistor som alltid är uppdaterade.

TidsregistreringTIDSREGISTRERING
Registrera tiden direkt på arbetsplatsen. En registrering ger underlag till både arbetsorder och lön.

TidsplaneringTIDSPLANERING
Planera arbetsordern på montören och den blir synlig direkt i surfplattan/mobiltelefonen.

KundhanteringKUNDHANTERING
Alla uppgifter sparas och finns tillgängliga. Möjlighet att ställa in betaldagar, synlig rabatt/påslag, synligt artikelnummer, rotuppgifter och omvänd byggmoms.

ArtikelhanteringARTIKELHANTERING
Entré Office levereras med aktuella prislistor för din bransch. Listorna uppdateras automatiskt. Du kan även läsa in dina rabattbrev om du vill.

KundreskontraKUNDRESKONTRA
Hjälper dig att hålla kontroll på att kunderna betalar sina fakturor i rätt tid. Förutom betalningsregistrering kan du skicka påminnelser och göra rotansökan via fil.

BokföringLEVERANTÖRSRESKONTRA & BOKFÖRING
Ha koll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. För enklare registrering, använd EDI faktura så blir registreringen problemfri. Alla fakturor och betalningar hamnar automatiskt  i bokföringen. Registrera övriga transaktioner manuellt. Möjlighet att ta ut momsrapport, balansrapport och resultaträkning.

IntegrationINTEGRATION MED FORTNOX
Skapa arbetsorder, dokumentera och registrera tid och material i Entré Office. När jobbet är klart kan du genom integrationen fakturera, sköta redovisningen och kundreskontran i Fortnox.

Projektredosvisning PROJEKTREDOVISNING
Koppla order till projekt. Med möjlighet att få redovisning på timmar, kostnader och alla intäkter på alla ingående ordrar i projektet.

 

Läs mer om Entré Office i vår produktfolder>>

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Hantverksdatas nyhetsbrev tar upp trender inom affärssystem och de olika hantverksbranscherna, mässor och seminarier där ni kan möta oss samt det senaste kring företagets produkter. Anmäl dig så får du koll på det senaste! 

Hantverksdata.se använder cookies för att förbättra upplevelsen av webbplatsen.

Jag accepterar