Ett system utvecklat för hantverkare

Entré Office är webbverktyget med de smarta lösningarna för det moderna hantverksföretaget. I Entré Office finns allt i samma system, helt integrerat. Systemet tar hand om administrationen som det mindre hantverksföretaget inte har tid med.

Kontakta oss Testa gratis

Hantverksdatas mobila webbverktyg

Med Entré Office har du alltid tillgång till systemet. I mobilen, på surfplattan eller i din dator. 

Vi på Hantverksdata har branschutvecklat affärs- och ekonomisystem till hantverkare i mer än 40 år. En erfarenhet som ger bred kunskap om hantverkare. Idag använder drygt 15 000 hantverkare våra mobila lösningar.

Hur mycket kan ni spara?

Entré Office innehåller branschlösningar för de flesta hantverksbranscher t ex El, VVS, Måleri, Glas, Plåt, Ventilation och Bygg. De branschunika lösningarna har du på ett och samma ställe; arbetsorder, fakturering, tidsregistrering, egenkontroller, branschdokument och uppdaterade artikellistor.

Hur mycket kan du tjäna genom att använda Entré Office mobila arbetsorder?

Hur mycket kan ni spara?
0
Kronor i månaden
Hur har vi räknat

Kalkylen visar hur mycket ett företag kan spara på att använda ett webbaserat system istället för handskrivna ordersedlar som ofta skrivs i efterhand. Kalkylen baseras på lönekostnaden ni anger per timme inkl sociala avgifter, semester, frånvaro etc. 

Testa gratis

Entré Office är ett mobilt arbetsorder verktyg. Det är enkelt att använda och du har all administration under kontroll i ett och samma system.

Hur fungerar testperioden?

Börja med att beställa en testperiod, vi ringer upp dig och bokar en tid för en kort demo. Testperioden är startad! 30 dagar öppet köp

Testa gratis

Funktioner

  • Orderhantering

    Samla enkelt allt material och tider på en arbetsorder i systemet. Med hjälp av färdiga branschprislistor som alltid är uppdaterade. Vill du förenkla ytterligare använd EDI följesedlar direkt in på arbetsorder.

  • Tidregistrering

    Registrera tiden direkt på arbetsplatsen. En registrering ger underlag till både arbetsorder och lön. Montören har en tydlig kalenderöverblick med färgindikering.

  • Tidsplanering

    Planera arbetsordern på montören och den blir synlig direkt i Plattan/telefonen. Övrig tid, semester, frånvaro kan planeras in med tydlig färgindikering.

  • Kundhantering

    Alla uppgifter sparas och finns tillgängliga. Möjlighet att ställa in betaldagar, synlig rabatt/påslag, synligt artikelnummer, rotuppgifter, och omvänd byggmoms.

  • Artikelhantering

    Entré Office levereras med aktuella prislistor för din bransch. Listorna uppdateras automatiskt. Vill du förenkla materialregistreringen finns möjlighet till EDI följesedel som uppdaterar materialet på ordern. Givetvis kan du skapa egna artiklar.

  • Kundreskontra

    Hjälper dig att hålla kontroll på att kunderna betalar sina fakturor i rätt tid. Förutom betalningsregistrering kan du skicka påminnelser och göra rotansökan via fil. Alla fakturor sparas och kan enkelt kopiera till liknande order.

  • Leverantörsreskontra & bokföring

    Hjälper dig att ha kontroll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. För enklare registrering använd EDI faktura så blir registreringen problemfri. Alla fakturor, betalningar hamnar automatiskt i bokföringen. Registrera övriga transaktioner manuellt. Möjlighet att ta ut momsrapport, balansrapport och resultaträkning.

Entré Office 99

99 kr/mån
per användare.

Arbetsorder & fakturering
Beställ

Entré Office 149

149 kr/mån
per användare.

Arbetsorder, fakturering & tidsregistrering
Beställ

Entré Office 399

399 kr/mån
per användare.

Arbetsorder, fakturering, kundreskontra, tidsregistrering, egenkontroller, tidplanering och färdiga branschprislistor
Beställ

Frågor och svar

Hur fungerar programmet och vilken lösning passar bäst för mig? Nedan har du några utvalda frågor och svar. Du kan också kontakta oss direkt via formuläret längst ner på sidan.

Vilka funktioner ingår i Entré Office 99?

Arbetsorder, fakturering och kundreskontra.

Vilka funktioner ingår i Entré Office 149?

Arbetsorder, fakturering, kundreskontra och tidsregistrering.

Vilka funktioner ingår i Entré Office 399?

Arbetsorder, fakturering, kundreskontra, tidsregistrering, egenkontroller, tidplanering och färdiga branschprislistor.

Krävs det någon installation för Entré Office?

Nej, programmet är helt webbaserat.

Hur lång bindningstid är det?

Ingen bindningstid.

Har jag tillgång till support?

Absolut!

Supportens öppettider

08.00-16.30 Alla helgfria vardagar
08.00-13.00 Dag före röd dag
12.00-13.00 Lunchstängt

Telefon
08-473 70 10

E-post
support@hantverksdata.se

Vill du bli kontaktad?

Fyll i dina uppgifter nedan så hör vi snart av oss till dig!