Hantverksdata
Kontakt
info@hantverksdata.se
Telefonnummer:084737000
Registrera dig för vårt nyhetsbrev och få uppdateringar direkt till din inkorg
Tidsregistrering och tidsredovisning i Entré och Entré Office är entreprenadbranschens mest flexibla och kompletta.
Kopplingen till projektstyrningen medför att projekten visas med redovisade timmar och upparbetad lönekostnad, allt för att snabbt och enkelt kunna följa projektens utveckling.
Hantverksdata levererar en helt digital lösning som gör att man kan registrera sin tid på webben eller via sin mobil. De anställda registrerar sin tid på en digital tidsedel som arbetsledaren eller administratören sedan attesterar på webben innan den, helt automatiskt, uppdaterar alla projekt och löneunderlag i Entré.
Tidsregistreringen behöver endast göras en gång och utförs enkelt och smidigt av hantverkaren själv med hjälp av mobilen eller surfplattan.
Skulle något bli fel kan administratören lätt ändra uppgifterna i ett senare skede. Systemet minskar således den administrativa arbetstiden för hantverkaren vilket gör att han kan arbeta mer ute i fält.
Du kan även se hur många timmar du registrerade under förra arbetsveckan. Under kalendervyn kan du se både förra månadens sista vecka, som nästföljande månads första. Som administratör kan du också neka en tidsregistrering, och då får den anställda en notis med motivering.
Tillsammans med tidsregistreringen får du ett mycket kraftfullt verktyg som underlättar ditt arbete. Tid som registrerats i tidsregistreringen återanvänds i löneberäkning, projektstyrning och vidaredebitering till kund utan att behöva registreras igen.
Lönehanteringen täcker följande områden: Löneregistrering & avräkning, Avtalsområden, inkl lönearter och tidkoder, Semesterhantering, Lönespecifikationer, Arbetsgivardeklaration samt Filöverföring.
Lön levereras med färdiga branschkoder för bl a El, VVS, Måleri, Glas, Bygg, Plåt, Handels och tjänstemän. Naturligtvis går det även att lägga upp egna koder.
Förenkla administrationen kring företagets bilar. Entré Vehicle är verktyget som passar alla biltyper och företag i alla storlekar. Det är enkelt att installera och samla in data i enlighet med GDPR. Dessutom uppfyller körjournalen Skatteverkets dokumentationskrav.
Läs mer om Entré Vehicle.
Genom samarbete med Findity erbjuder vi en tjänst för hantering av utlägg och reseräkningar. Tjänsten Entré Utlägg och integreras med Entré och används genom app eller på webben. Allt samlas på ett ställe där papperskvitton fotograferas och analyseras automatiskt och traktamenten räknas ut automatiskt till den anställde.
Läs mer om Entré Expense.
Hitta den lösning som tar dig framåt
Boka en förutsättningslös demo där vi fokuserar på att förstå dina behov och identifiera möjligheter. Vi hjälper dig att hitta lösningar som kan förenkla, effektivisera och skapa värde för din verksamhet.