DIGITAL TIDSREGISTRERING
Större produktivitet och därmed även större inkomster för företaget.
Tidsregistrering och tidsredovisning i Entré och Entré Office är entreprenadbranschens mest flexibla och kompletta.
Kopplingen till projektstyrningen medför att projekten visas med redovisade timmar och upparbetad lönekostnad, allt för att snabbt och enkelt kunna följa projektens utveckling.
Tidsregistreringen behöver endast göras en gång och utförs enkelt och smidigt av hantverkaren själv med hjälp av mobilen eller surfplattan.
Skulle något bli fel kan administratören lätt ändra uppgifterna i ett senare skede. Systemet minskar således den administrativa arbetstiden för hantverkaren vilket gör att han kan arbeta mer ute i fält.
Du kan även se hur många timmar du registrerade under förra arbetsveckan. Under kalendervyn kan du se både förra månadens sista vecka, som nästföljande månads första. Som administratör kan du också neka en tidsregistrering, och då får den anställda en notis med motivering.
Hantverksdata levererar en helt digital lösning som gör att man kan registrera sin tid på webben eller via sin mobil. De anställda registrerar sin tid i appen som arbetsledaren eller administratören sedan attesterar på webben innan den, helt automatiskt, uppdaterar alla projekt och löneunderlag i Entré. Allt sker via molnet, enkelt och smidigt.
Hitta den lösning som tar dig framåt
Boka en förutsättningslös demo där vi fokuserar på att förstå dina behov och identifiera möjligheter. Vi hjälper dig att hitta lösningar som kan förenkla, effektivisera och skapa värde för din verksamhet.