Entré Portal

Appen för den smarta hantverkaren

Det här är Entré Portal

Entré Portal den branschledande appen för hantverkare som har Entré. Entré Portal erbjuder dig ett bekvämt sätt att hantera arbetet direkt på din telefon eller surfplatta.

 

Appen levererar de tilldelade arbetsordrarna till medarbetaren i realtid. Den visar även framtida schemalagda arbetsorder. Alla arbetsordrar med instruktioner och bilagor visas som en lista samt i kartvyn. Ett enkelt och användarvänligt verktyg för alla hantverkare!

 

Ladda ner appen här! 

google-play.png

 

app store.png

Detta är Entré Portal

  • Projektstyrning
  • Orderflödet
  • Tid & Lön
  • Redovisning & Leverantörsreskontra
  • Serviceverksamhet
  • Lagerhantering

Projektstyrning

Ett modernt företag behöver moderna lösningar för att hantera sina projekt, stora som små. Hjärtat i Entré är hanteringen av projekt med material och tid. Med Entré har du alltid lättåtkomlig kontroll över resultaten i pågående projekt.

Projekt - Navet i Entré!

Orderflödet

Med Entré får du marknadens bästa orderhantering! Från offert, faktura och reskontra till krav och inkasso i samma flöde.

Orderflödet

Tid & Lön

Tidsregistreringen tillsammans med Lön ger dig ett mycket kraftfullt verktyg som underlättar ditt arbete. Tid som registrerats i modulen Tidsregistrering återanvänds i löneberäkning, projektstyrning och vidaredebitering till kund utan att behöva registreras igen.

Tid & Lön

Redovisning & Leverantörsreskontra

Ha koll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. Använd EDI för snabb, korrekt och tidsbesparande registrering. Alla fakturor och betalningar hamnar automatiskt i bokföringen. Ta ut momsrapport, balans- och resultaträkning.

Redovisning & Leverantörsreskontra

Serviceverksamhet

Entré Service riktar sig till företag med olika typer av serviceverksamhet. Håll koll på och planera dina serviceåtaganden för olika typer av anläggningar (larm, kyla, el, hiss mm).

Service & serviceanläggningar

Lagerhantering

Att ha koll på lagret är en del av den dagliga rutinen på ett hantverksföretag. Beställningar/Lager hanterar de lagerrutiner man behöver för att underhålla sitt lager på ett enkelt sätt. Med materialplaneringen kan beställningar skapas automatiskt till grossist.

Lagerhantering

Vill du arbeta mer effektivt och få bättre lönsamhet? 

Kontakta vårt säljteam om du är intresserad av våra program och vill ha en demo och/eller prisuppgifter.

Vill du komma i kontakt med en specifik säljare för ditt område hittar du kontaktuppgifterna till respektive säljare här>

Alla fält markerade med * måste fyllas i för att kunna skicka formuläret
Kontakta mig