Entré Office

Ett system utvecklat för hantverkare

Paket och licenser

Entré Office Tidsregistrering

124 kr/mån

per användare

Tidsregistrering

Kontakta oss

Entré Office Order

195 kr/mån

per användare

Arbetsorder, Tid & Materialregistrering

Kontakta oss

Entré Office

523 kr/mån

per användare

Arbetsorder, fakturering, kundreskontra, tidsregistrering, egenkontroller, tidplanering och branschprislistor.

Kontakta oss

Nu erbjuder vi dig att ta del av 3 kostnadsfria månader av Entré Office.

Perfekt tid att lära känna produkten nu under sommarmånaderna så att du kan göra dig redo inför höstens alla jobb.

 

Det här erbjudandet gäller endast när du skriver på avtal innan den 3 juni 2024. 

 

Lösningar i Entré Office

  • Orderhantering
  • Bokföring & Lev.reskontra
  • Artikelhantering
  • Fortnox
  • Kundhantering
  • Projekt
  • Kundreskontra
  • Tidsplanering
  • Tidsregistrering
  • KMA Pärm

Orderhantering

Samla enkelt allt material och tider på en arbetsorder i systemet. Med hjälp av EDI-följesedlar, favoritlistor och färdiga branschprislistor som alltid är uppdaterade.

Bokföring & Lev.reskontra

Ha koll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. För enklare registrering, använd EDI faktura så blir registreringen problemfri. Alla fakturor och betalningar hamnar automatiskt i bokföringen. Registrera övriga transaktioner manuellt. Möjlighet att ta ut momsrapport, balansrapport och resultaträkning.

Artikelhantering

Entré Office levereras med aktuella prislistor för din bransch. Listorna uppdateras automatiskt. Du kan även läsa in dina rabattbrev om du vill.

Fortnox

Skapa arbetsorder, dokumentera och registrera tid och material i Entré Office. När jobbet är klart kan du genom integrationen fakturera, sköta redovisningen och kundreskontran i Fortnox.

Kundhantering

Alla uppgifter sparas och finns tillgängliga. Möjlighet att ställa in betaldagar, synlig rabatt/påslag, synligt artikelnummer, rotuppgifter och omvänd byggmoms.

Projekt

Koppla order till projekt. Med möjlighet att få redovisning på timmar, kostnader och alla intäkter på alla ingående order i projektet.

Kundreskontra

Hjälper dig att hålla kontroll på att kunderna betalar sina fakturor i rätt tid. Förutom betalningsregistrering kan du skicka påminnelser och göra rotansökan via fil.

Tidsplanering

Planera arbetsordern på montören och den blir synlig direkt i surfplattan/mobiltelefonen.

Tidsregistrering

Registrera tiden direkt på arbetsplatsen. En registrering ger underlag till både arbetsorder och lön.

KMA Pärm

Med KMA-pärm hos Hantverksdata får du full koll på regleringar, lagar och arbetsmiljöfrågor direkt i Hantverksdatas system. Då slipper du själv ansvara över att få med alla dokument som branschen kräver, utan allt sköts automatiskt i systemet.

Vill du ha mer information, eller få en gratis demo?

Ring   08-473 70 00  eller fyll i formuläret.

Fält med * markerat måste fyllas i.

 

Vanliga frågor

Ja, det ingår support under våra öppettider.
I Entré Office ingår bland annat funktioner som orderhantering, tidsregistrering, kundreskontra, artikelhantering, projektredovisning, leverantörsreskontra & bokföring, kundhantering och tidsplanering.
Nej. Entré Office är helt webbaserat, och det krävs ingen lokal installation. Det betyder att du kan ha med Entré Office överallt!
I montörslicensen ingår arbetsorder, tidsregistrering, egenkontroll och tidsplanering.