Nu erbjuder vi dig att ta del av 3 kostnadsfria månader av Entré Office.
Perfekt tid att lära känna produkten nu under sommarmånaderna så att du kan göra dig redo inför höstens alla jobb.
Det här erbjudandet gäller endast när du skriver på avtal innan den 3 juni 2024.
Lösningar i Entré Office
Orderhantering
Bokföring & Lev.reskontra
Artikelhantering
Fortnox
Kundhantering
Projekt
Kundreskontra
Tidsplanering
Tidsregistrering
KMA Pärm
Orderhantering
Samla enkelt allt material och tider på en arbetsorder i systemet. Med hjälp av EDI-följesedlar, favoritlistor och färdiga branschprislistor som alltid är uppdaterade.
Bokföring & Lev.reskontra
Ha koll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. För enklare registrering, använd EDI faktura så blir registreringen problemfri. Alla fakturor och betalningar hamnar automatiskt i bokföringen. Registrera övriga transaktioner manuellt. Möjlighet att ta ut momsrapport, balansrapport och resultaträkning.
Artikelhantering
Entré Office levereras med aktuella prislistor för din bransch. Listorna uppdateras automatiskt. Du kan även läsa in dina rabattbrev om du vill.
Fortnox
Skapa arbetsorder, dokumentera och registrera tid och material i Entré Office. När jobbet är klart kan du genom integrationen fakturera, sköta redovisningen och kundreskontran i Fortnox.
Kundhantering
Alla uppgifter sparas och finns tillgängliga. Möjlighet att ställa in betaldagar, synlig rabatt/påslag, synligt artikelnummer, rotuppgifter och omvänd byggmoms.
Projekt
Koppla order till projekt. Med möjlighet att få redovisning på timmar, kostnader och alla intäkter på alla ingående order i projektet.
Kundreskontra
Hjälper dig att hålla kontroll på att kunderna betalar sina fakturor i rätt tid. Förutom betalningsregistrering kan du skicka påminnelser och göra rotansökan via fil.
Tidsplanering
Planera arbetsordern på montören och den blir synlig direkt i surfplattan/mobiltelefonen.
Tidsregistrering
Registrera tiden direkt på arbetsplatsen. En registrering ger underlag till både arbetsorder och lön.
KMA Pärm
Med KMA-pärm hos Hantverksdata får du full koll på regleringar, lagar och arbetsmiljöfrågor direkt i Hantverksdatas system. Då slipper du själv ansvara över att få med alla dokument som branschen kräver, utan allt sköts automatiskt i systemet.
Vill du ha mer information, eller få en gratis demo?
I Entré Office ingår bland annat funktioner som orderhantering, tidsregistrering, kundreskontra, artikelhantering, projektredovisning, leverantörsreskontra & bokföring, kundhantering och tidsplanering.