Entré Office

Ett system utvecklat för hantverkare

Paket och licenser

Entré Office Tidsregistrering

100 kr/mån

per användare

Tidsregistrering

Kontakta oss

Entré Office Order

160 kr/mån

per användare

Arbetsorder, Tid & Materialregistrering

Kontakta oss

Entré Office

430 kr/mån

per användare

Arbetsorder, fakturering, kundreskontra, tidsregistrering, egenkontroller, tidplanering och färdiga branschprislistor.

Kontakta oss

Entré Office är webbverktyget med de smarta lösningarna för det moderna hantverksföretaget. Vill du veta mer om hur Entré Office kan fungera för er verksamhet?

 

Affärssystemet för smartare hantverksbeslut.

 

Lösningar i Entré Office

  • Orderhantering
  • Bokföring & Lev.reskontra
  • Artikelhantering
  • Fortnox
  • Kundhantering
  • Projekt
  • Kundreskontra
  • Tidsplanering
  • Tidsregistrering

Orderhantering

Samla enkelt allt material och tider på en arbetsorder i systemet. Med hjälp av EDI-följesedlar, favoritlistor och färdiga branschprislistor som alltid är uppdaterade.

Bokföring & Lev.reskontra

Ha koll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. För enklare registrering, använd EDI faktura så blir registreringen problemfri. Alla fakturor och betalningar hamnar automatiskt i bokföringen. Registrera övriga transaktioner manuellt. Möjlighet att ta ut momsrapport, balansrapport och resultaträkning.

Artikelhantering

Entré Office levereras med aktuella prislistor för din bransch. Listorna uppdateras automatiskt. Du kan även läsa in dina rabattbrev om du vill.

Fortnox

Skapa arbetsorder, dokumentera och registrera tid och material i Entré Office. När jobbet är klart kan du genom integrationen fakturera, sköta redovisningen och kundreskontran i Fortnox.

Kundhantering

Alla uppgifter sparas och finns tillgängliga. Möjlighet att ställa in betaldagar, synlig rabatt/påslag, synligt artikelnummer, rotuppgifter och omvänd byggmoms.

Projekt

Koppla order till projekt. Med möjlighet att få redovisning på timmar, kostnader och alla intäkter på alla ingående order i projektet.

Kundreskontra

Hjälper dig att hålla kontroll på att kunderna betalar sina fakturor i rätt tid. Förutom betalningsregistrering kan du skicka påminnelser och göra rotansökan via fil.

Tidsplanering

Planera arbetsordern på montören och den blir synlig direkt i surfplattan/mobiltelefonen.

Tidsregistrering

Registrera tiden direkt på arbetsplatsen. En registrering ger underlag till både arbetsorder och lön.

Vill du ha mer information, eller få en gratis demo?

Ring   08-473 70 00  eller fyll i formuläret.

Fält med * markerat måste fyllas i.

 

Vanliga frågor

Ja, det ingår support under våra öppettider.
I Entré Office ingår bland annat funktioner som orderhantering, tidsregistrering, kundreskontra, artikelhantering, projektredovisning, leverantörsreskontra & bokföring, kundhantering och tidsplanering.
Nej. Entré Office är helt webbaserat, och det krävs ingen lokal installation. Det betyder att du kan ha med Entré Office överallt!
Ingen bindningstid. Du inleder med en 30 dagars testperiod. Vi ringer upp och ger en kort demo och genomgång över programmet. Sen är du igång!
I montörslicensen ingår arbetsorder, tidsregistrering, egenkontroll och tidsplanering.