Entré Office - Kontoret du har med på fickan
DITT VIKTIGASTE VERKTYG
Förhoppningsvis blir Entré Office ditt viktigaste verktyg, eftersom det är här du har koll på allt det administrativa och sparar tid på onödiga fel, missade timmar, sena fakturor etc.
Systemet är paketerat och designat för att passa de flesta små och medelstora företag som jobbar med entreprenad, service och installation. Det innehåller branschspecifika lösningar för de flesta hantverksbranscher t ex El, VVS, Måleri, Glas, Plåt, Ventilation och Bygg och är designat utifrån ert arbetsflöde: av hantverkare för hantverkare.
ALLA FUNKTIONER PÅ SAMMA STÄLLE
Som administratör får du tillgång till bl. a offerthantering, arbetsorder, fakturering, tidsregistrering, egenkontroller, dokumenthantering och uppdaterade prislistor från de ledande leverantörerna på ett och samma ställe.
TVÅ SYSTEM - ETT INLOGG
När du har Entré Office kan du enkelt integrera KlarPris till ett attraktivt pris. I KlarPris samlar du alla dina grossister på ett ställe och kan göra dina inköp direkt från portalen.
KlarPris finns i flera versioner från det lilla företaget till större koncerner, med funktioner som fakturakontroll, projektkonton, favoritlistor till inköpsanalys mm. Kontakta oss för en demo för att se vad som passar ditt företag!
Du kan spara upp till 12% på dina inköpsutgifter genom att använda KlarPris. Utöver det tar KlarPris hänsyn till dina rabatter, nettopriser och bonusar. Du får en bra överblick där du kan se var du kan handla dina varor till bästa pris.
Du ser:
- Vilka grossister som har varan på lager
- Eventuella kampanjer och erbjudanden
- Hela din orderhistorik på ett ställe
Entré Office - Så ser det ut
KlarPris - Så fungerar det