Office för byggbranschen

Kostnadsfritt Webbseminarium

Välkommen att delta på ett kostnadsfritt webbseminarium där vi går igenom hur programmet fungerar och hur du på ett enkelt sätt utifrån ditt projekt kan hantera alla delar av din vardagliga administration. 

Entré Office för byggbranschen innehåller bl.a:

  • Projektplanering
  • Projektdagbok
  • Projektanalys
  • Order- och ÄTA-hantering
  • Tidsregistrering
  • Tidplanering
  • Kund/Kundreskontra
  • Leverantör/Leverantörsreskontra
  • Digitala materialflöden (kopplat till leverantörer såsom Beijer, Derome m.fl)
  • Bokföring
  • Offert
  • Integration till Fortnox     

Med webbverktyget Entré Office hanterar du enkelt din vardag från offert, arbetsorder, projekt, tidregistrering och beställning till fakturering och kundreskontra. 

Datum och bokning

Alla seminarium startar 15:00 och pågår i 45 min.

Här hittar du alla datum och kan boka dig och dina kollegor på ett webbseminarium.

Datum och bokning

Du behöver en dator med Internetuppkoppling där du följer demon på skärmen samt en telefon där du lyssnar och kan ställa frågor till den som håller demon.

Eventuella frågor besvaras via telefon eller mejl:
Telefon: 08-473 70 00
E-post: entreoffice@hantverksdata.se

 

Hantverksdata.se använder cookies för att förbättra upplevelsen av webbplatsen.

Acceptera