KMA-pärm för den smarta hantverkaren

Med Entré Office kan du lägga till KMA-pärm och få full koll på regleringar, lagar och arbetsmiljöfrågor. Du slipper själv ansvara över att få med alla dokument som branschen kräver då allt sköts automatiskt i systemet. Utifrån dokumentkatalogen skapas KMA-checklista i det aktuella projektet eller arbetsordern.

Affärssystemet Entré Office - vad hur och varför du ska ha det

Entré Office är ett affärssystem - eller också ditt viktigaste verktyg. Den låter dig ha full koll på allt det administrativa och sparar tid på onödiga fel som missade timmar, sena fakturor och missförstånd.

Systemet är paketerat och designat för att passa de flesta små och medelstora företag som jobbar med entreprenad, service och installation. 

Du kommer åt programmet från din mobil, surfplatta eller dator och kan i princip komma igång direkt. Vi hjälper dig med uppstart och utbildning så du känner dig trygg med ditt nya affärssystem. Vi har en helt fantastisk support som finns här för dig längst vägen - helt kostnadsfritt.

KMA-pärm i Entré Office - Såhär fungerar det

Systemet skapar alla KMA-dokument. Du kan antingen skapa dokumentet automatiskt beroende på projekt- eller ordertyp, eller manuellt där man själv väljer och hämtar dokumenten en i taget. När dokumenten är skapade i t ex projektet, fyller du i dem enkelt online utan att behöva ladda ner dem lokalt.  

 

Alla tre tillsammans_2.png

 

I början av respektive dokument finns en enkel förklaring hur du fyller i respektive dokument. Du kan även själv gå in i mallarna och förändra dem så att dem blir mer verksamhetsanpassade till er verksamhet. I KMA katalogen finns bl a arbetsmiljöplan, avfallshantering, riskanalyser, befattningsförteckningar och många fler dokument.

KMA-pärmen kostar 450 kr/månaden.

 

Är du intresserad av att arbeta med KMA-pärm hos Hantverksdata?

Fyll i formuläret så hör vi av oss till dig så snart vi kan. 

Är du kund hos Hantverksdata idag?
Kontakta mig