Entré

Systemet för smartare hantverksbeslut

Entré är speciellt utvecklat för hantverksbranscherna och samlar alla de administrativa funktioner som behövs vid såväl mindre som större projekt.

Funktioner och lösningar i Entré

  • Projektstyrning
  • Orderflödet
  • Tid & Lön
  • Redovisning & Leverantörsreskontra
  • Serviceverksamhet
  • Lagerhantering

Projektstyrning

Ett modernt företag behöver moderna lösningar för att hantera sina projekt, stora som små. Hjärtat i Entré är hanteringen av projekt med material och tid. Med Entré har du alltid lättåtkomlig kontroll över resultaten i pågående projekt.

Projekt - Navet i Entré!

Orderflödet

Med Entré får du marknadens bästa orderhantering! Från offert, faktura och reskontra till krav och inkasso i samma flöde.

Orderflödet

Tid & Lön

Tidsregistreringen tillsammans med Lön ger dig ett mycket kraftfullt verktyg som underlättar ditt arbete. Tid som registrerats i modulen Tidsregistrering återanvänds i löneberäkning, projektstyrning och vidaredebitering till kund utan att behöva registreras igen.

Tid & Lön

Redovisning & Leverantörsreskontra

Ha koll på dina leverantörsfakturor och betala i tid. Använd EDI för snabb, korrekt och tidsbesparande registrering. Alla fakturor och betalningar hamnar automatiskt i bokföringen. Ta ut momsrapport, balans- och resultaträkning.

Redovisning & Leverantörsreskontra

Serviceverksamhet

Entré Service riktar sig till företag med olika typer av serviceverksamhet. Håll koll på och planera dina serviceåtaganden för olika typer av anläggningar (larm, kyla, el, hiss mm).

Service & serviceanläggningar

Lagerhantering

Att ha koll på lagret är en del av den dagliga rutinen på ett hantverksföretag. Beställningar/Lager hanterar de lagerrutiner man behöver för att underhålla sitt lager på ett enkelt sätt. Med materialplaneringen kan beställningar skapas automatiskt till grossist.

Lagerhantering

Vill du ha mer information, eller få en gratis demo?

Ring   08-473 70 00  eller fyll i formuläret.

 

Fält med * markerat måste fyllas i.

 

 

Vanliga frågor

Ja, det ingår support under våra öppettider.
I Entré kan du få tillgång till flera användbara funktioner som du och ditt företag behöver. Några är exempelvis orderhantering, fakturering, projekthantering, offert, service, tidsregistrering, leverantör och lön.
Du kan använda Entré på mobilen, i datorn och på din platta.
Entré passar för vilken storlek av företag du eller ni har, men är speciellt utformat för det något större företaget med 15 anställda eller mer.
EDI-fakturering finns tillgängligt i Entré. Entré stöder alla digitala flöden som gäller kund och leverantör.